Corona virus update

Wij Blijven Fit neemt de pandemie en haar gevolgen ten alle tijden serieus. Om het risico van besmetting te minimaliseren is het dragen van een (niet-medisch) mondmasker verplicht. Zowel voor Wij Blijven Fit als behandelaar of begeleider, als mede voor de cliënt. Indien u enigszins klachten ervaart die mogelijkerwijs zouden kunnen duiden op COVID-19, dan bent u verplicht dit mede te delen alvorens u een behandeling of dienst komt afnemen. Bij klachten is het helaas niet mogelijk de behandeling of dienst af te nemen, en zal deze in overleg verplaatst moeten worden naar een ander moment.

Huisregels

  1. Voor de levering van een dienst of behandeling is het verplicht voor u als cliënt om op de hoogte te zijn van, en akkoord te gaan met, de algemene voorwaarden, deze huisregels, en de privacy verklaring.
  2. Om u op correcte wijze van dienst te kunnen zijn is het van belang dat u eerlijk en open ons voorziet van correcte informatie over uw gezondheid, fysieke conditie, en medicijn gebruik.
  3. Hygiëne is van groot belang en wij verwachten dat u dus de nodige aandacht besteed aan persoonlijke verzorging voordat u behandeld wordt.
  4. Geen enkele dienst door ons verleend heeft een erotisch oogmerk. Bij grensoverschrijdend gedrag wordt de behandeling of dienst direct gestopt.
  5. Sommige diensten, zoals een behandeling Tactiel Stimulering, vereisen het gebruik van een handdoek. U neemt uw eigen handdoek(en) mee.
  6. Een behandeling Tactiel Stimulering wordt in principe direct op de huid toegepast in combinatie met olie. Over de kleren is in sommige gevallen ook mogelijk in overleg. Indien u allergieën heeft voor bestanddelen die mogelijk in massage olie kunnen zitten dient u ons hierover te informeren.
  7. Om afleiding te voorkomen is het van belang uw telefoon uit te zetten.
  8. Een akkoord voor de levering van een dienst of behandeling dient altijd door beide partijen te worden bereikt, en dus behoud Wij Blijven Fit zich het recht om een dienst of behandeling te weigeren.
  9. Het exacte moment van de behandeling of te leveren dienst wordt altijd in overleg met u als cliënt vastgesteld. Wanneer u te laat bent gaat dit ten koste van de beschikbare tijd.
  10. Het annuleren van afspraken moet minimaal 24 uur voor aanvang. Wanneer een afspraak niet (tijdig) is geannuleerd kunnen kosten in rekening worden gebracht.